Снова задача на нахождение сложной суммы с помощью программы на Турбо Паскале с предварительным составлением блок-схемы в системе «Алгоритм». Исходники можно скачать в конце статьи.
Скласти структурну схему алгоритму обчислення значення функції У для будь-яких значень Х та n і реалізувати її в системі АЛГОРИТМ
Вхідні дані:
Для вирішення задачи обчислюємо елемент ак, підставляючи до формули значення Х та початкове к=1. Отримане значення ак заносимо до змінної У. Потім обчислюємо значення ак, підставивши наступне к=2. Результат додаємо до попереднього результату У. Так робимо, доки к<=n.
У системі АЛГОРИТМ побудуємо блок-схему для нашої задачи:
Користуючись побудованою блок-схемою, розробимо програму, запустимо її на виконання і отримаємо такі результати:
n=4 x=6 y=-61,817647
Ознакомившись с условием задачи и основными этапами ее решения, можно скачать исходники программы и блок-схему для ее составления:
Также вы можете ознакомиться с другими задачами по нахождению суммы, в условиях которых используются другие формулы: задача 2, задача 3.
Завдання
Скласти структурну схему алгоритму обчислення значення функції У для будь-яких значень Х та n і реалізувати її в системі АЛГОРИТМ
Вхідні дані:
- n – число значень, які приймає змінна к (к є (1 . .n)).
- х – число, яке використовується для обчислення заданої формули.
Обчислення задачі
Для вирішення задачи обчислюємо елемент ак, підставляючи до формули значення Х та початкове к=1. Отримане значення ак заносимо до змінної У. Потім обчислюємо значення ак, підставивши наступне к=2. Результат додаємо до попереднього результату У. Так робимо, доки к<=n.
У системі АЛГОРИТМ побудуємо блок-схему для нашої задачи:
Користуючись побудованою блок-схемою, розробимо програму, запустимо її на виконання і отримаємо такі результати:
n=4 x=6 y=-61,817647
Ознакомившись с условием задачи и основными этапами ее решения, можно скачать исходники программы и блок-схему для ее составления:
Также вы можете ознакомиться с другими задачами по нахождению суммы, в условиях которых используются другие формулы: задача 2, задача 3.
Комментариев нет:
Отправить комментарий